Varför välja REKO trafikskola?

Trafiklärare

Våra lärare är välutbildade och har gedigen erfarenhet av att undervisa i teori och praktik. Alla lärare hos REKO trafikskola genomgår även kontinuerliga vidareutbildningar för att hålla högsta klass samt de senaste nyheterna inom trafiksäkerhet, regler samt utbildningsteknik.

Vi har även stor erfarenhet att utbilda personer med diagnoser inom NPF.

Moderna och engagerade

Vi använder oss av moderna undervisningsmetoder och utrustning för att säkerställa att du får en högkvalitativ utbildning. Vi är engagerade i att ge dig den kunskap och trygghet som krävs för att du ska bli en duktig förare, samtidigt som vi ser till att du har roligt och trivs under hela processen.

Positiv & stödjande miljö

Vårt mål är att du ska känna dig trygg och självsäker både under teoristudierna och den praktiska körningen. Därför fokuserar vi på att skapa en positiv och stödjande miljö där du kan lära dig och utvecklas på dina egna villkor. Ta ditt första steg mot körkortet idag genom att boka en körlektion, teorikurs eller annan kurs hos REKO trafikskola, vi lovar att ge dig den bästa utbildningen och stöttningen längs vägen för att du ska klara av körkortsprovet och bli en säker förare för livet.